mormolok6

World domination, step by step!

Înălţat

Ca un ardelean adevarat, Salcamul Proletar oferă lumii părerea sa despre nişte evenimente, la 3 zile de la producerea acestora. Timp în care a cugetat la starea de căcat a societăţii româneşti actuale.

” De 3 zile tot aud de o inregistrare in care Marean Vanghelie vorbeste nu tocmai academic.. Culturalistii, intelectualistii, conservatoristii si istetistii, in grup, l’au pus pe Marean la zid.. si l’au executat. SCURT!

Dupa ce am ascultat pot spune ca rezonez la virgula, 100 la 100, cu tot ce zice Marean Vanghelie. Chiar si limbajul e unul pe care il apreciez, il folosesc si nu ma voi dezice de el niciodata.. care este. Marean in inregistrare vorbeste cat se poate de natural, exact cum am banuit ca vorbeste initiatorul miscarii goagal (www.goagal.ro), vorbeste despre loialitate, vorbeste despre Romania… si vorbeste corect. Asta conteaza. Nu cum vorbeste. In loc sa trieze esenta, intelectualii se impiedica de un organ. Fie el unul eVanghelic. Iar cel/cea care l-au inregistrat, mai mult ca sigur niste INTELECTUALI, is niste bagabonti.. de cea mai joasa speta.. fara calitate si fara substanta. PTU! (asta’i o flegma scrisa). Iar cei care au comentat si l-au blamat pe Marean is niste ipocriti si fac parte din celebrul curent care scalda Romania: „Curentul intelectualului cu diploma”. Care spune cam asa: nu conteaza caracterul, nu conteaza obrazul, nu conteaza virtutile, dar conteaza diploma de facultate, chiar daca esti ipocrit sau un tampit. In mare parte, asa zisii Intelectualii cu diploma is niste sfinti care nici seminte pe stadion nu au mancat, nici hartii pe jos nu au aruncat (mai mult ca siguri ei Recicleaza!) iar la biserica semneaza condica aproape zilnic. Consumatori de teatru si opera, vorbesc ‘patapievic’ si gandesc fireste global… chiar daca e poleiala, culmea le tine figura. Daca esti cu diploma esti un DOMN, iar daca nu ai o diploma esti un nimeni. Un domn ‘Pula’, cum ar zice Marean. Daca esti cu Masterat deja vorbim deja de un inaltat, de un zeu. Ce sa zic.. eu sunt inca la gimnaziu, poate nu am inteles inca treaba si mersul ei.. dar am timp.

Hai… pa! Poate il voi rescrie (mai gandit) in pauza urmatoare, ca l’am scris pe fuga, zgaltait aproape ca’ntr’o curba de tramvai. Poate, poate se rastoarna.

bine, pa! a 2-a oara..”

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Înălţat„, posted with vodpod
Februarie 19, 2010 - Posted by | DAY BY DAY | , , , , ,

8 comentarii »

  1. asa andrei….cata dreptate poti sa ai!….da` chiar…cata?! io zic ca multa. Tu ce zici? N-ai cum zice „putina”.

    Comentariu de buba | Februarie 20, 2010 | Răspunde

  2. N-am eu, daca are, are el, care nu is eu. Daca e el, nu pot sa am eu dreptate.Nu se poate. Decat daca el is eu, ceea nu is. Da’ as putea SA fiu. Dar nu’s! Cred.

    Comentariu de mormolok6 | Februarie 20, 2010 | Răspunde

  3. iti spun din start ca nu am citit aceasta postare. Am intrat ca sa ai si tu un vizitator pe ziua de azi

    Comentariu de marius | Februarie 21, 2010 | Răspunde

    • Pierde Steaua, PSD-ul are un viitor Ceausescu si acu’ tu! Is curios ce urmeaza.

      Comentariu de mormolok6 | Februarie 21, 2010 | Răspunde

      • ce urmeaza? a pierdut si Craiova! esti multumit acum???? 😦

        Comentariu de marius | Februarie 23, 2010 | Răspunde

        • Sa ne intelegem, cand pierde Craiova, imi pierd linistea din cauza jumatatii mele mult mai destepte decat moi, care e o ultrasa enervanta deja a Craiovei! De ce ma-sa sa stau afara cand pierdeti, e vina mea?

          Comentariu de mormolok6 | Februarie 23, 2010 | Răspunde

  4. Nimic nou sub soare???? Asteptam cu infrigurare 😉

    Comentariu de beclenar | Martie 2, 2010 | Răspunde

    • Zilele astea ma ocup cu infrigurare de repatrierea in SUA, asa ca marea literatura de blog a trebuit sa mai astepte. Mersi de semnalare, promit sa postez cate un diamant de istetime zilele astea, poate mai scap de stres:D

      Comentariu de mormolok6 | Martie 2, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

