mormolok6

World domination, step by step!

Burn motherfucker.. BURN!

Salcamul

” toti cei 5 care citesc blogul asta au observat de’a lungul timpului ca periodic faceam cu nervii datorita barului Janis Stuff.
motivele mele sunt total indreptatite.
imi futeau mie si altora activitatea zilnica.
zi de zi, niste unii, zeci la numar sufereau de pe urma cacatului revarsat din barul cu pricina.
barul fiind o ghena.
am totusi o varsta si in cluj am prins multe baruri, cluburi, tarabe si bombe.
am prins hully gully din manastur. am prins sun’ul din grigorescu cand gore’si facea veacul pe acolo. studentu’ din casa tineretului… jays.. cottonu… music pubul… ala din gheorgheni din capat… multe.
dar mai jeg ca si in janis nu era nicaieri.

asadar de mult mi’am dorit sa arda. drept urmare dimineata cand ma trezesc niste sms’uri citesc:
„bah ti s’a implinit visul, a ars janisu. tu ai dat foc?” :)))
Sincer nu eu am dat foc. Dar ma bucur al naibii ca a luat foc ghena respectiva. E ca si cum as fi dat eu foc. Satisfactie maxima!

IN SFARSIT. ceea ce imi doream de 6 luni s’a intamplat. ACUM VOI AVEA LINISTE.

Futu’i in gura si pe toti aia care au dat autorizatii la construirea in centru clujului unui asemenea rahat..
Cata spaga cred ca s’o luat..
Ca sa nu zic de faptul ca peretii erau doar din stuf.. is curios cum naiba si’au luat autorizatia de la pompieri?
Sa fi fost obtinuta tot pe o mica spaga?.. mai mult ca sigur.

Daca ardea cand era lume inauntru, tinand cont de peretii din stuf.. probabil zeci de tineri ardeau ca sobolanii.. chiar nu aveau nici o scapare. Mureau ca prostii.

azi voi desface 12 beri. si voi bea in cinstea focului.”

Acuma eu ce pot sa mai zic? L-am cunoscut printr-un amic, nici ala prea apropiat. De fiecare data cand m-am vazut cu el la o bere s-a comporta foarte manierat, ba chiar mi-a facut cinste odata.

Nu e om rau, o fi fost si el suparat…

Martie 28, 2010 Posted by | DAY BY DAY | , , , , | 2 comentarii

I might get some/ saaaatisfaction!

Craiova se impune pe final de meci contra unui Rapid cam ciudaţel. Eu am linişte acasă, sau aşa ar trebui să se intample, deoarece celebra  Bestie de Câmpie cu gene foarte lungi şi Kur mare e fan înrăit Ştiinţa.

Animala are o privire de adâncă mulţumire în ochii ăia mari şi toarce aparent liniştită şi fericită în timp ce scriu aceste rânduleţe. Nu vreau să mă risc aşa ca nu o să mă lungesc prea mult.

Craiova câştigă şi se ridică un pic în clasament, ceea ce probabil că o să-mi aducă câteva mese calde săptămâna asta.

Scris aseară si nepostat din motive evidente.

Martie 28, 2010 Posted by | DAY BY DAY | , , , , , | 3 comentarii

Că aşa e in tenis

Salcâmul:

Azi am participat la o cununie.
Frumos, discret, cadru restrans… ca’n Las Vegas.
Ma bucura chestiile simple cu gust.

Parerile sunt unanim acceptate:
Despre baiat: Saracu’ a mai cazut unu.
Despre fata: Felicitari! casa de piatra.. dinastea.

Scenariul e acelasi:
Fata e numai un zambet. Baiatul nu prea.
Masculul pierde libertatea.
Femela isi ‘planteaza’ gardul pe proprietate.

Martie 28, 2010 Posted by | DAY BY DAY | , , , | Lasă un comentariu