mormolok6

World domination, step by step!

I might get some/ saaaatisfaction!

Craiova se impune pe final de meci contra unui Rapid cam ciudaţel. Eu am linişte acasă, sau aşa ar trebui să se intample, deoarece celebra  Bestie de Câmpie cu gene foarte lungi şi Kur mare e fan înrăit Ştiinţa.

Animala are o privire de adâncă mulţumire în ochii ăia mari şi toarce aparent liniştită şi fericită în timp ce scriu aceste rânduleţe. Nu vreau să mă risc aşa ca nu o să mă lungesc prea mult.

Craiova câştigă şi se ridică un pic în clasament, ceea ce probabil că o să-mi aducă câteva mese calde săptămâna asta.

Scris aseară si nepostat din motive evidente.

Martie 28, 2010 - Posted by | DAY BY DAY | , , , , ,

3 comentarii »

  1. Da, desigur, acum mă pregătesc de ”sanvişuri”!

    Comentariu de Andrăduţa de câmpie cu cuţitul foarte ascuţit | Martie 28, 2010 | Răspunde

  2. sa te vad io ce draq postai daca pierdea??
    Hai Craiova!

    Comentariu de marius | Martie 29, 2010 | Răspunde

  3. 1)Is ocupat cu plecarea, pentru ca m-as fi ocupat de retardatul de R. A. la timpul potrivit, timpul nu-i pierdut. Ala e un infect isteric, cu mari probleme.
    2) La Janis ma duceam si eu si chiar mi-a placut, dar cum ziceai tu, incendiul era doar o chestiune de timp. Omu’ meu e suparat, sau era :D, din cauza ofrandelor lasate de clientii localului.
    3) Craiova e un subiect dureros pentru mine, de fiecare data cand pierde, deci sa nu continuam…

    HAI CRAIOVAAAAAAA !!!

    Comentariu de mormolok6 | Martie 30, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

